Haal meer omzet uit jouw website

Met Richard

Wil jij dat ook?

Online marketing Utrecht

Wil jij ook scoren in Google? Haal je op dit moment te weinig rendement uit jouw website en denk je dat het beter kan? Voor online marketing in Utrecht werk je samen Met Richard. Ik help jou om hoger in Google te komen, zodat je meer bezoekers op jouw website krijgt. Bovendien zorg ik er ook voor dat je meer conversies realiseert. Ik gebruik al mijn kennis en ervaring om jou optimaal te helpen. Wil jij samen met mij jouw online doelstellingen realiseren? Neem contact met mij op.

Waarom moet je voor online marketing in Utrecht bij mij zijn?

Omdat je graag (nieuwe) klanten wil aantrekken met je website, is online marketing essentieel. Aangezien Google één van de grootste en bekendste zoekmachines in de wereld is, is het voor jouw bedrijf essentieel om op belangrijke zoektermen hoog te scoren in Google. Dit kan zowel via SEO – organisch – als via adverteren in Google. Aangezien je vaak niet zelf genoeg tijd hebt om hiermee aan de slag te gaan, kan ik jou helpen. Ik heb de kennis in huis om jouw website hoog in Google te krijgen.

Wanneer is het verstandig om mij in te schakelen:

  • Je wilt meer verkeer en leads via jouw website.
  • Het ontbreekt je aan tijd en je wilt vooral bezig zijn met jouw corebusiness.
  • Je hebt geen kennis van zoekmachine optimalisatie en adverteren.
  • Je wilt ook profiteren van mijn kennis op het gebied van conversie optimalisatie.

Superfijn samenwerken met Richard! Hij heeft voor mij google advertenties ingesteld en kijkt mee hoe de website nog verder verbeterd kan worden. Ik dacht echt, dat ik al aan alles had gedacht, maar dankzij Richard konden we nog een paar flinke stappen zetten waardoor klanten mijn online gebarencursus nu nog beter kunnen vinden. Het geeft een fijn gevoel om nu nog meer mensen te kunnen helpen. Richard geeft goed advies, is prettig in de omgang en totaal niet zo’n blaaskaak die je vaak ziet in dit wereldje 🙂 Hij is echt heel tof en ik gun het jou ook om met hem samen te werken! – Bianca van der Horst, Gebarenchallenge

Ben jij online goed vindbaar?

Meer bezoekers, aanvragen en conversies genereren

Mijn aanpak

Wanneer ik voor jouw bedrijf aan de slag ga, dan heb ik een duidelijke aanpak:

  1. Kick-off in de vorm van een strategische sessie
  2. Uitvoering
  3. Meten en optimaliseren

Strategische sessie als start van het project

Waar jij als klant veel kennis hebt van jouw branche, is dat zeer waarschijnlijk een stuk minder op het gebied van online marketing. Daar ligt juist mijn kracht. Daarom gaan we jouw kennis en mijn kennis combineren en samen een goede basis leggen met een strategische sessie:

  • Wie is jouw doelgroep? Wie zijn jouw eindgebruikers? Heb je ook partners?
  • Wat zijn jouw online doelstellingen?
  • Wat zijn de doelen van jouw website?
  • Welke online marketingkanalen zet je nu in?
  • Waar loop je nu tegenaan en wil je graag anders zien?
  • Is de navigatiestructuur op jouw website duidelijk voor jouw doelgroep?
  • Wat zijn jouw USP’s?

In de strategische sessie komen deze en andere, belangrijke vragen aan bod. Het zet jou en jouw collega’s aan tot nadenken, waarbij je vaak ook tot nieuwe ideeën komt. Met deze strategische sessie leggen we een uitstekende basis voor de online marketing.

Uitvoer
Vanuit de strategische sessie volgt de uitvoer, zoals het instellen van de meettools, het schrijven van SEO teksten en het opzetten van Google Ads-campagnes. Door mijn samenwerking met partners kan ik snel schakelen als dat nodig is. Stel dat het inzetten van bepaalde social media kanalen een toegevoegde waarde is, dan betrek ik mijn partner bij het project – natuurlijk in overleg.

Meten en optimaliseren
Meten = weten. Dat geldt zeker binnen mijn wereld. Ik kan met mijn meettools alles van a tot z meten. Daardoor kan ik direct het effect van een bepaalde campagne meten. Bovendien kan ik zien hoe bezoekers zich op de website gedragen. Door alles te meten kan ik bijsturen in de campagnes en verbeteringen voor de website adviseren, zodat jouw webdeveloper de website kan aanpassen.

Online marketing in Utrecht

Verspil je tijd niet aan offline marketingactiviteiten, zoals adverteren in lokale kranten. Je krijgt niet het verwachte resultaat en bovendien is het zeer moeilijk meetbaar. Met online marketing richt jij je specifiek op jouw potentiële klanten; je scoort op de juiste zoektermen, krijgt meer websitebezoekers en het aantal conversies stijgt. Wil jij ook graag jouw online marketing in Utrecht uitbesteden? Maak vrijblijvend een afspraak met mij.