Google Ads uitbesteden?

Wil jij helemaal bovenaan in Google staan? Wil jij meer resultaat – en ook omzet – boeken met jouw betaalde campagnes? Natuurlijk wil je dat. Circa 24% van de Google-gebruikers klikt op een advertentie op de zoekresultatenpagina. Deze kliks – en de kans op meer omzet – wil je vanzelfsprekend niet mislopen. Wat ervoor zorgt dat jij die omzet krijgt? Je Google Ads uitbesteden aan Richard. Met Richard worden jouw betaalde campagnes tot een succes gemaakt. Wil je graag weten hoe jouw huidige Google Ads-campagnes presteren en waar de verbeterpunten liggen? Vraag onze vrijblijvende scan aan.

Waarom Google Ads oppakken Met Richard?

Ik krijg er een kick van om bedrijven bovenaan in Google te krijgen. Jouw Google Ads aan mij uitbesteden is dan ook een goed idee als je meer rendement uit jouw campagnes wil halen.

Een aantal mooie resultaten die ik voor klanten behaald heb:

  • Een uitvaartverzorger is in haar eerste jaar bij mij met ruim 30% gegroeid door een juiste inzet van Google Ads.
  • Voor een e-chopper verhuurbedrijf in het midden van Nederland was Google Ads het startpunt om e-choppers te verhuren. Binnen enkele dagen realiseerden zij al direct reserveringen.
  • Een specialist in bouwkundige brandpreventie en brandveiligheid realiseert meer dan 80% van zijn conversies – ingevulde contactformulieren, offerte aanvragen, en kliks op het telefoonnummer en e-mailadres – via Google Ads.

Het zijn slechts een paar voorbeelden van mooi behaalde resultaten. Benieuwd wat ik voor jou kan betekenen op het gebied van Google Ads? Vraag direct mijn gratis Google Ads-scan aan. Je ontvangt concrete verbeterpunten, inclusief uitleg.

Google Ads scan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Wat Google Ads uitbesteden jou oplevert

Met Richard haal je het maximale rendement uit jouw advertentiebudget. Als Google Ads-specialist maak ik alle resultaten meetbaar: van aantal kliks en conversies tot gerealiseerde omzet en best presterende zoektermen. Bovendien koppel ik het adverteren in Google ook aan conversie optimalisatie. Dit hangt nauw met elkaar samen. Enkele resultaten die ik behaald heb voor mijn klanten:

  • Voor een e-chopper verhuurbedrijf in het midden van Nederland was Google Ads het startpunt om e-choppers te verhuren. Binnen enkele dagen realiseerden zij al direct reserveringen. Inmiddels zorgt de combinatie van adverteren in Google met SEO-teksten voor topposities in Google en veel reserveringen.
  • Een specialist in bouwkundige brandpreventie en brandveiligheid realiseert meer dan 80% van zijn conversies – ingevulde contactformulieren, offerte aanvragen, en kliks op het telefoonnummer en e-mailadres – via Google Ads.
  • De Volkswagen campers zijn enorm populair. Maar hoe zorg je ervoor dat je eruit springt? Met mijn kennis op het gebied van adverteren en conversie optimalisatie is de website van een Volkswagen camper verkoper sterk verbeterd en heeft Google Ads al binnen een paar dagen tot de eerste verkopen geleid.

Nog een klein dingetje tussendoor: je mag ook nog steeds Google Adwords uitbesteden gebruiken in plaats van Google Ads uitbesteden. Ik ben er inmiddels aan gewend, maar Google Adwords is natuurlijk zo ingeburgerd de afgelopen jaren.

Google Ads uitbesteden of zelf beheren?

Vanuit kostenperspectief lijkt het in eerste instantie aantrekkelijk om zelf jouw Google Ads te beheren. Maar kies je ervoor om jouw Google Ads uit te besteden, dan levert dit je namelijk veel meer winst op:

  • Geld: natuurlijk kost een specialist zoals ik geld, maar je kunt op de eurocent nauwkeurig nagaan hoeveel de investering jou oplevert.
  • Kennis: met mijn unieke kennis op het gebied van SEO, SEA en conversie optimalisatie zorg ik ervoor dat jij optimaal presteert met jouw website. Ik kan goed anticiperen en reageren op de kansen die zich voordoen.
  • Tijd: terwijl jij je bezig houdt met jouw corebusiness, zorg ik ervoor dat jouw Google Ads-campagnes optimaal draaien. En dat kost tijd. Tijd die jij veel beter aan jouw business kunt besteden.

Met Richard in zee voor optimaal resultaat

Waarom Met Richard in zee gaan? Omdat:

  1. Het bij mij draait het om conversies en dus resultaat.
  2. Ik gecertificeerd ben en ervoor zorg dat ik jaarlijks mijn certificaten behaal. Zo ben ik altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Search, Remarketing, Display en Google Shopping.
  3. Ik resultaten uit Google Ads gebruik om goed te scoren in de organische zoekresultaten van Google en andersom.
  4. Ik een gratis Google Ads scan maak van hoe jouw huidige campagnes presteren en waar de groeikansen liggen.

Wil jij weten waar de kansen voor jou liggen op het gebied van Google Ads? Wil je graag een second opinion met betrekking tot jouw huidige campagnes? Neem contact met mij op voor meer informatie. Ik kijk graag met je mee.